.
صفحه اصلي آرشيو جستجو پيوند ها تماس با ما
 
آخرین عناوین
برگزاری بیست و يكمين یادواره شهید یوسف قناعت با سخنرانی وزیر تعاون

وزير تعاون گفت: ولايت‌فقيه و آگاهي مردم ايران راه توطئه استكبار در ايران را سد كرده است.

به گزارش فارس، محمد عباسي شامگاه پنجشنبه در بيست و يكمين سالگرد شهادت سردار شهيد يوسف قناعت از همرزمان رئيس‌جمهور با قرائت پيام شفاهي احمدي‌نژاد در حسينيه 14 معصوم آمل تصريح كرد: در هر جاي اين كشور كه محفل گراميداشت ياد و نام شهدا برگزار شد، ايران اسلامي خود را از تهديدها حفظ داشت.
محمد عباسي با اشاره به اينكه‌ دشمنان انقلاب در سال‌هاي اخير با جسارت و گستاخانه تهديدات خود را به ملت ايران نشان مي‌دهند، افزود:‌ در شش سال گذشته به ويژه در سال‌هاي اخير اين خباثت‌هاي دشمنان بيشتر شده، به طوري كه برخي عوامل خودفروخته داخلي هم از عناصر دشمنان تغذيه و همراه مي‌شوند.
وي با بيان اينكه برخي عوامل ضد انقلاب داخلي با هدايت دشمنان نظام از بيرون پس از انتخابات 22 خرداد به خيال خام خود فضاي كشور را آشفته مي‌دانستند و آماده پياده‌سازي مقاصد خرابكارانه و شوم‌شان بودند، تصريح كرد:‌ مردم آگاه كشورمان دوست و دشمن را در داخل و بيرون كشور شناختند و هوشيار تر از هميشه در صحنه هستند.
وزير تعاون به اقدامات آمريكايي‌ها و همراهانش در طرح‌ريزي انقلاب مخملين در كشورهاي آسياي مركزي و جنوب شرق آسيا و اختصاص بودجه‌هاي ميلياري سناي اين كشور براي اجراي اين طرح در ايران اسلامي اشاره كرد و گفت: شيخ‌نشين بي‌فكر و همراهان عرب و هميشگي جريان‌هاي خربكارانه غرب عليه ايران هم همواره از مشوقان هستند.
عباسي با اشاره به اينكه كشورهاي ابرقدرت هيچ سنخيت سياسي، اقتصادي و فرهنگي ندارند و فقط با واژه‌ها شامل 1+5 بازي و قيافه‌هاي وفاق‌گرايانه مي‌گيرند، اضافه كرد: متاسفانه در جوامع اسلامي هم برخي اقدامت تفرقه‌افكنانه و مداخله‌جويانه استكبار موفقيت‌آميز است.
وي با بيان اينكه استكبار و مدعيان دروغين صلح در خاورميانه به فكر منافع خود هستند و اشك و نگراني‌هاي آنان فريبكارانه است، گفت: دو نعمت بزرگ ولايت‌فقيه و آگاه به زمان و مردمي هوشيار و هميشه در صحنه كشورمان را برابر هر نوع تهديداتي مصون نگه مي‌دارد.
وزير تعاون خاطرنشان كرد: در ايران اسلامي مردم ايثار را با شهادت زمزمه مي‌كنند، با خانواده‌هاي شهدا همراه هستند و با ولايت‌فقيه پيوند زده شده‌اند و اين ملت را نمي‌توان با توپ و سلاح و ابزارهاي تبليغاتي و جنگ‌هاي رواني از هم جدا كرد.
وي در پايان از مقام شامخ سردار شهيد قناعت و شهداي جنگ انقلاب و جنگ‌تحميلي شهرستان آمل قدرداني كرد.
شهرستان 350 هزارنفري آمل هزار و سه شهيد به انقلاب اسلامي هديه كرده است.


استفاده از اين خبر فقط با ذكر نام شمال نيوز مجاز مي باشد .
ایمیل مستقیم :‌ info@shomalnews.com
شماره پیامک : 5000592323
 
working();

ارسال نظر :
پاسخ به :





نام : پست الکترونیک :
حاصل عبارت روبرو را وارد نمایید :
 
working();

« صفحه اصلي | درباره ما | آرشيو | جستجو | پيوند ها | تماس با ما »
هرگونه نقل و نشر مطالب با ذكر نام شمال نيوز آزاد مي باشد

سامانه آموزش آنلاین ویندی
Page created in 0.091 seconds.